سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری پشه در زاهدان

توری پشه در زاهدان با کیفیت بالایی ارائه شده که می توانید آن را به هزینه بسیار کمی از توریکس خریداری کنید. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد. موارد مختلفی وجود دارند که در قیمت دهی به توری ها مهم می باشند، این عوامل مربوط به راه اندازی توری پشه در زاهدان بوده و به ویژگی های طراحی آن مانند سایز آن ها بستگی دارد. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد و افراد می توانند برای انواع پنجره های دو جداره از آن ها استفاده کنند. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پشه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه ها کاربرد دارد.

 

 معمولا توری پشه در زاهدان با درجه کیفی مختلفی در بازار به فروش می رسد و برای آن ها مدل های مختلفی از جهت تعداد فریم ساخت و نوع سازه های به کار رفته در آن ها در نظر می گیرند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته شده و قاب فلزی آن ها از آلیاژ فلزهایی چون آلومینیوم می باشد. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که استفاده از آن در ساخت توری ها کمک زیادی به شکل دهی به آن ها کرده است. یکی از مزیت های توری پشه این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

توری پشه بر اساس طراحی راستا به دو مدل افقی و عمودی تقسیم بندی شده که در بازار بیشتر از مدل های عمودی آن ها استفاده می شود. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام گرفته که به راحتی می توانند وزن خود توری را مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی در قاب فلزی خود جا می گیرند. به همین جهت به توری های آکاردئونی در بازار معروف شده اند. توری پشه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.