سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری پشه در زنجان

توری پشه در زنجان با کیفیت بالایی ارائه شده که مجموعه توریکس برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف شامل کلیه محصولات اعم از توری پشه، توری پلیسه، توری ثابت و توری پنجره می باشد. کیفیت توری های امروزی نسبت به مدل های قدیمی بالاتر بوده و از مزیت های ساخت بالاتری برخوردار هستند. توری پشه در زنجان معمولا در موارد زیر نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشد:

1.    نوع سازه های به کار رفته در آن مانند ریل های فلزی

2.    نوع طرحی که برای توری ها در نظر می گیرند که می تواند بر اساس سلیقه شما مشتریان عزیز باشد.

3.    ابعاد توری ها که امروزه برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک ساخته می شوند.

معمولا مشتریان برای کلیه ماه های سال از این توری ها استفاده می کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پشه در زنجان بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

معمولا مدل های مختلفی از توری پشه بر اساس تعداد فریم ساخت در بازاز وجود دارد. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شود. این ماده در صنعت شیمیایی دارای قابلیت های زیادی می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم به حساب می آید که برای شکل دهی به توری ها گزینه مناسبی به حساب می آید. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. وزن پایین توری پشه سبب شده است تا مشتریان بدون هدر دادن وقت زیادی از ان ها برای انواع پنجره های دوجداره و قدی استفاده کنند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل

باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

بر اساس خاصیت جمع شوندگی توری پشه به دو مدل تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندکی به صورت افقی و در مدل عمودی این عملیات به صورت عمودی انجام می گیرد توری پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار تقاضای بیشتری برای توری های دابل فریمی نسبت به تک فریمی وجود دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. توری پشه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.